دومین کارگروه استانی حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در سال ۱۴۰۳

حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اقدامی درخشان از دولت شهید خدمت

۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۴ کد : ۴۵۳۰۵ اخبار اصلی
تعداد بازدید:۱۳۶
دومین کارگروه استانی حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج در سال ۱۴۰۳، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، رئیس بیمه سلامت و سایر اعضای کارگروه با محوریت بررسی پرونده های ارجاعی و پیگیری مصوبات جلسات گذشته برگزار شد.
حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج اقدامی درخشان از دولت شهید خدمت

به گزارش وب دا مرکزی، در این کارگروه دکتر امانی ضمن تقدیر از دست اندرکاران حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج گفت: حمایت از این گروه خاص درمانی یکی دیگر از اقدامات شاخص و ارزشمندی است که در دولت شهید خدمت دکتر آیت اله رئیسی انجام شده است و بسیاری از نگرانی های مردم در خصوص پرداخت هزینه های دارویی و درمانی با اجرای این طرح مرتفع شده است.
وی ادامه داد: این صندوق علاوه بر کمک در درمان بسیاری از بیماری های خاص، در پرداخت هزینه های خدماتی چون شیمی درمانی، کار درمانی، گفتار درمانی، تهیه بسته های حمایتی اعم از تامین پوشک، اجاره تخت و ساکشن و ... فعال است، همچنین درمان ناباروری و درمان کودکان زیر ۷ سال نیز از دیگر اقدامات حائز اهمیت صورت گرفته در این زمینه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: در طی سال های ۱۴۰۱ الی ۱۴۰۳، تعداد ۱۷۳۹ پرونده تحت نظارت کارگروه بیماری های خاص و صعب العلاج و توسط بیمه های سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

کلید واژه ها: بیماران صعب العلاج صعب العلاج حمایت از بیماران خاص هزینه های خدماتی دانشگاه علوم پزشکی اراک


نظر شما :